תפריט נגישות

רנ"ג יחזקאל חזי רמרזקר ז"ל

יחזקאל רמרזקר
בן 50 בנפלו
בן צופיה ועזרא
נולד בהודו
בד' בסיון תשי"ט, 10/6/1959
התגורר במעלה אפרים
התגייס ב-16.8.1982
שרת במשטרת ישראל - מחוז ש"י
נפל בעת מילוי תפקידו
בכ' באדר תשס"ט, 15/3/2009
מקום נפילה: סמוך ליישוב משואה
באזור בקעת הירדן
מקום קבורה: יבנה
חלקה: 2, שורה: 1, קבר: 2.
הותיר: שלושה ילדים - אלון, אליאור ואלינור, אם ושמונה אחים ואחיות

קורות חיים

רב-נגד חזי רמזרקר, בן צופיה ועזרא, נולד בהודו ב-ד בסיון תשי"ט (10.6.1959). משפחתו עלתה לישראל ב-1967 והתיישבה ביבנה. הוא עבר למעלה אפרים אחרי נישואיו.

יחזקאל היה אדם צנוע, נעים הליכות ואהוב על סביבתו ומשפחתו, שמח תמיד לעזור ולהעניק עזרה וסיוע בכל מה שרק צריך. במהלך חייו הקצרים נתקל בלא מעט קשיים ומכשולים, אך תמיד הוא שמר על אופטימיות וגישה חיובית, משפחתו הקרובה והמורחבת תמיד היתה בראש מעייניו ועל פניו תמיד היה פרוש חיוך שהעניק המון תקוה ואופטימיות.

הוא אהב את החיים ותמיד ידע למצוא את הטוב בכל דבר וראה את חצי הכוס המלאה. היה מלא חום ואהבה, בעל לב רחב וצנוע מאוד, איש ישר וטוב לב. היווה משענת ליקרים לו ותמיד דאג להיות מעודכן בכל מה שקורה במדינה.

האהבה הגדולה ביותר שלו הייתה לשלושת ילדיו: אלון, אליאור ואלינור, אשר במשך השנים שימש להם הן כאבא והן כאמא במשרה מלאה. איש משפחה משכמו ומעלה, כאשר היה חוזר מהמשמרות במשטרה, היה מתחיל את המשמרת הנוספת בביתו תוך שהוא מקפיד על מתן תשומת לב מלאה לטיפול בהם מבלי שירגישו מחסור כלשהו. כל חייו הקדיש למענם, דאג שלעולם לא יחסר להם דבר ושימש עבורם חבר לשיחה ואף לבילוי.

במהלך חייו היה "מסתיר" את גילו האמיתי, עבור משפחתו היה תמיד צעיר בנפשו, זאת בשל התנהגותו הילדותית והשובבית. לצערנו הרב, משאלתו להישאר צעיר התגשמה ולנצח הוא יישאר בן 50.

ביום כ' באדר תשס"ט (15.3.2009) היו רס"ב דוד רבינוביץ' ז"ל ורנ"ג חזי רמזרקר בנסיעה שגרתית בכביש 90, סמוך ליישוב משואה שבבקעת הירדן. מחקירת המשטרה עולה שהמחבל או המחבלים ביימו תקר בגלגל וכשהשוטרים עצרו כדי לסייע להם הם פתחו לעברם באש מטווח קצר מאוד. במקום הפיגוע אף נמצא מגבה (ג'ק) וייתכן כי המחבלים עשו בו שימוש כדי להיראות אותנטיים. השוטרים ניסו לעזור, ונקלעו למארב האש.

חזי רמזרקר הובא למנוחת עולם בבית העלמין ביבנה.

הותיר אחריו שלושה ילדים: אלון, אליאור ואלינור, אם ו-8 אחים ואחיות.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה