תפריט נגישות

רס"ל שלום צ'רלי אלון ז"ל

שלום אלון
בן 22 בנפלו
בן איבון ואברהם
נולד ברחובות
בכ"ד בניסן תשל"ג, 26/4/1973
התגייס ב-7.2.1995
שרת במשטרת ישראל - מחוז ש"י
נפל בעת שירותו
בב' בכסלו תשנ"ו, 25/11/1995
מקום קבורה: יבנה - חלקה צבאית
הותיר: הורים, שלושה אחים ושתי אחיות

קורות חיים

שלום (צ'רלי) נולד בתאריך 26.4.1973 בבית החולים קפלן ברחובות. מיום היוולדו גר ביבנה. בן בכור למשפחה בת שמונה נפשות. את לימודיו החל בבית הספר היסודי, חטיבת ביניים ותיכון ביבנה. בתקופת לימודיו בחטיבה זכה למספר תעודות הוקרה והצטיינות, מטעם הנהלת בית הספר, בין היתר על חניכת תלמידים, מתן עזרה בארגון אירועים חברתיים מטעם בית הספר ועוד. כמו כן היה גם פעיל נמרץ בתנועת "עם יפה - עם אחד", וכן הוזמן לבית הנשיא. בנוסף שיחק גם בקבוצת הנוער של מכבי יבנה, והיה בחוג לתיפוף. בבית הספר התיכון למד צ'רלי במגמת אדריכלות, ובהיותו בכיתה י"א זכה להצטרף למשלחת לפולין - "מצעד החיים" (משלחות של בני נוער לביקור במחנות ההשמדה בפולין).

באוגוסט 1991 התגייס לצה"ל. בתחילת שירותו היה בקומנדו הימי, אך לאחר תקופה קצרה נאלץ לפרוש עקב פציעה. אחר כך יצא לקורס אלחוטני יח"ש (יחידות שדה), והצטרף למסלול חי"ר מוצנח של הנח"ל, קורס מ"כים, מתפקד בתור מ"כ, ולקראת סוף השירות תפקד כרס"פ פלוגה מסייעת.

בתאריך 7.2.1995 התגייס למשטרת ישראל, מחוז ש"י - ליס"מ ש"י ותיפקד כלוחם ביחידה. תקופה זו הייתה אחת האהובות עליו, ושאיפתו הרבה הייתה להתקדם במערכת הזו.

אולם, ב-25 בנובמבר 1995 נגדע הכל. כאשר רכב על אופנועו באחד מטיולי השבת שלו, באחד מפיתוליו של כביש סדום-ערד, התחככה רגלית האופנוע בכביש, דבר שגרם לשלום להיזרק מהאופנוע, והוא עף בדיוק על רכב שבא בכיוון הנגדי (בו נהג שגריר פינלנד בישראל). שלום נהרג במקום, נהרג עם הדבר שאהב.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה