תפריט נגישות

רב"ט דניאל טויזר ז"ל

דניאל טויזר
בן 21 בנפלו
בן דניז
נולד בחיפה
בי' בכסלו תשט"ו, 5/12/1954
התגייס ב-פברואר 1973
שרת בחיל השריון חמ"צ 889
נפל בעת שירותו
בי"ט בכסלו תשל"ו, 23/11/1975
מקום קבורה: יבנה
חלקה: 1, שורה: 2, קבר: 4.

קורות חיים

דניאל, בן דניז. נולד ביום י' בכסלו תשט"ו (5.12.1954) בחיפה, למד בבית-הספר היסודי 'אחוה' שבבאר-שבע. אחרי-כן סיים את לימודיו, בבית-הספר 'עמל-חניכים' שבבאר-שבע במגמת השרברבות.

דני היה נער אחראי ורציני ביחסו לחיים. מגיל צעיר התחיל לעבוד בשעותיו הפנויות כדי לקיים את עצמו ואת אמו למרות השנים הרבות שחי וגדל במשפחה אומנת, המשיך לשמור על קשר עם אמו ונהג לבקרה מעת-לעת. הוא אהב מאוד את אחיו החורגים, נהג לבלות עמם והתכוון לבנות את עתידו יחד עם אחיו - משה. היה בחור עצמאי והצליח להסתדר בכל מצב. העבודה היתה בשבילו ערך עליון, והוא התמסר בכל-לבו לכל אשר עשה.

דני גויס לצה"ל בפברואר 1973 והתנדב לחיל-השריון. לאחר הטירונות השתלם בקורס נהגי-זחל"ם והוצב לשירות בדרום הארץ. מפקד-הפלוגה מספר: "כבר בתחילת דרכו ביחידה, בתפקידו כסיכאי, התחבב דני על חבריו והשתלב במהירות במסגרת החדשה". לאחר פרק-זמן קצר נשלח לקורס-נהיגה כפרס על היותו חייל מצטיין. עם גמר הקורס נתמנה לנהג מ"פ ולמרות הבעיות האישיות מילא את תפקידו בנאמנות וללא כל תלונות או בקשות מיוחדות". דני אהב מאוד את חיי הצבא והתכוון להצטרף לצבא-הקבע עם תום שירותו הסדיר.

ביום י"ט בכסלו תשל"ו (23.11.1975) נפטר דני בעת שירותו.

הובא למנוחת עולמים בבית העלמין שביבנה. אמו תרמה מנורת קריסטל לזכרו לבית-הכנסת שבמקום מגוריה.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה