תפריט נגישות

סמ"ר שחר נבון ז"ל

דברים לזכרו

דברים שכתבו חברים מהמכללה


"22/03/07 פצוע אנוש - בתאונת אופנוע, שהתרחשה בשעה 16:00 אחר הצהריים בצומת יבנה"

- כשראינו את ההודעה הזו במבזקי החדשות של אתר האינטרנט "וואלה" לא חשבנו שהודעה זו תשפיע כל כך על חיינו...
באותו יום של ה 22/03/07 לקראת שעות הערב המאוחרות, נודע לנו שהפצוע האנוש הוא חברינו ממסלול הלימודים, שחר נבון. מאותו ערב הכול השתנה...
את שחר פגשנו ביום הראשון ללימודים, בחור אינטליגנט, נאה, ארוך שיער, חיוך מהפנט עם קסדת אופנוע צמודה. לא היה אחד או אחת שלא שמו לב אליו. במבט לאחור נראה כי הכרנו את שחר במשך תקופה קצרה, אבל זה מרגיש לנו הרבה יותר. שחר כבש בסערה את תפקיד נציג המסלול, לא לפני שדאג להסכמת כולם, הוא לא הסתפק ברוב דמוקרטי אלא רצה הסכמה כוללת וכך היה. צדק היה יותר מכוכב לכת עבורו והיווה חלק בלתי נפרד מהתנהלותו היומיומית. הדאגה לזולת, האהבה והנתינה שהעניק מעצמו לכולם בלי יוצאי דופן, הם שראויים להערצה.
לאחר התאונה, במשך חצי שנה, שחר נאבק על חייו, באומץ ובגבורה שאפיינו רק אותו. במהלך תקופה זו זכינו להיות חלק ממשפחת נבון האוהבת ולהכיר צדדים אחרים באישיותו שלו, שילוב שיצר רגעים וזיכרונות שלא ימחקו לעולם. האכפתיות ושמחת החיים שאפפה את סביבתו לא נחה לרגע, גם שהיה במצבים הקריטיים והקשים ביותר.
איבדנו מנהיג, נציג וחבר אמיתי לחיים, אולם, רוח לחימתו והנתינה האינסופית לא ירפו לרגע ודרך חייו מלווה ותלווה אותנו בהמשך תמיד.
תהיי נשמתו צרורה בצרור החיים.
מתגעגעים, אוהבים, זוכרים ולא שוכחים,
החברים והחברות מספסל הלימודים.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה